Onpas on ollut värikäs viikko meidän Service Deskissä! Asiakkaamme ovat tarvinneet apuamme monenlaisissa tilanteissa ja asioissa – ammattitaitoiset asiantuntijamme ovat auttaneet taas kerran hymy huulilla. Tällä viikolla on varmasti kuulunut enemmän kuin koskaan puhelujen ja Teams-palavereiden taustalla niin koirien haukuntaa kuin lasten iloisia kiljahduksia koronaviruksen vietyä työntekijät etätöihin.

Deskissämme on ollut poikkeustilanteesta huolimatta suhteellisen rauhallista. Tukipyyntöihin pystymme reagoimaan edelleen nopeasti. Katsotaanpas, minkälaisia tukipyyntöjä meidän deskiin on tällä viikolla sadellut.

Koostin viikon TOP 5 kysytyimmät kysymykset
  1. Etäyhteys tietokoneella ei toimi.
  2. Verkkoyhteys kotitoimistolla on hidas.
  3. Kuulokkeiden mikrofoni ei toimi.
  4. En pysty liittymään Teams-kokoukseen.
  5. Kuinka saamme toimimaan etäyhteydet kotitoimistolta?

Etätöiden tekeminen on tällä hetkellä varsin normaali tilanne useissa yrityksissä. Tämän vuoksi tukipyynnötkin ovat pyörineet enemmän tai vähemmän tämän asian ympärillä. Suurin osa näistäkin pyynnöistä saadaan ratkaistua saman päivän aikana ammattitaitoisten asiantuntijoiden toimesta.

Tässä erittäin poikkeuksellisessa tilanteessa, joka vallitsee koronaviruksen vuoksi koko maailmassa, on ihanaa huomata, että juuri nämä arkiset koiran haukahdukset ja lasten kiljahdukset pitävät meidät aikuisetkin mukana arjen pyörteessä.

Tässä pikakatsaus Wisdomicin Service Deskiin koronaviruksen aikaan ­– me jatkamme teidän auttamistanne normaalisti.

Lasten iloisiin kiljahduksiin ja koiran haukahduksiin!

Sari Maunula

Kaipaatko lisätietoa aiheesta? Ota yhteyttä!