Toisinaan tietotekniset laitteet aiheuttavat turhautumispäästöjä, jolloin oma osaaminen ei riitä ongelmien ratkomiseen. Me Wisdomicilla pyrimme puolittamaa yritysten turhautumispäästöt vuoteen 2025 mennessä.

Wisdomicin käyttäjäpalvelut pitää toiminnan jouhevana, sillä asiantuntija on yhden yhteydenoton päässä. Wisdomicin käyttäjäpalvelut tarjoavat ajantasaisen työasema- ja mobiililaitteiden hallinnan, tietoturvan ja käyttäjätuen.

Me teemme tätä työtä intohimolla – ihmiseltä ihmiselle.

Wisdomic käyttäjätuki

Sujuvasti toimivan Wisdomic käyttäjätuen ansiosta asiantuntijamme ratkovat IT-asioitanne ja -ongelmianne etänä. 

Edut:
  • IT-tuki puhelimen, sähköpostin, itsepalveluportaalin sekä chatin kautta
  • Asiantuntijapalvelut monipuolisesti, ystävällisesti ja asiantuntevasti
  • Kiinteä kuukausihinnoittelu – kulut ovat aina tarkasti tiedossa
  • Palveluaika 7–17, päivystys 24/7 tuntiveloituksella

Wisdomic lähituki

Wisdomic lähituessa yrityksellenne nimetty IT-asiantuntija tuntee liiketoimintanne ja IT-tarpeenne läpikotaisin ja vierailee luonanne sovitusti.

 Edut:
  • Yritykselle nimetty IT-asiantuntija
  • Ehdotuksia yrityksenne IT-ympäristön kehittämiseksi
  • Ajantasainen tieto moderneimmista IT-palveluista
  • Ammattitaitoinen apukäsi yrityksenne asiantuntijoille

Saammeko palvella teidän yritystänne — ihmiseltä ihmiselle.