Toisinaan tietotekniset laitteet aiheuttavat päänvaivaa eikä oma osaaminen riitä ongelmien ratkomiseen.

Käyttäjätukipalvelu pitää toiminnan jouhevana, kun asiantuntija on yhden yhteydenoton päässä. Wisdomicin käyttäjäpalvelut tarjoavat ajantasaisen työasema- ja mobiililaitteiden hallinnan, tietoturvan ja käyttäjätuen.

Wisdomic Käyttäjätuki

Sujuvasti toimivan Wisdomic Käyttäjätuen ansiosta asiantuntijamme ratkovat IT-asioitanne ja -ongelmianne etänä. 

Edut:
  • IT-tuki puhelimen, sähköpostin, itsepalveluportaalin sekä chatin kautta
  • Asiantuntijapalvelut monipuolisesti, ystävällisesti ja asiantuntevasti
  • Kiinteä kuukausihinnoittelu – kulut ovat aina tarkasti tiedossa
  • Palveluaika 7–17, päivystys 24/7 tuntiveloituksella

Wisdomic Lähituki

Wisdomic Lähituessa yrityksellenne nimetty IT-asiantuntija tuntee liiketoimintanne ja IT-tarpeenne läpikotaisin ja vierailee luonanne sovitusti.

 Edut:
  • Yritykselle nimetty IT-asiantuntija
  • Ehdotuksia yrityksenne IT-ympäristön kehittämiseksi
  • Ajantasainen tieto moderneimmista IT-palveluista
  • Ammattitaitoinen apukäsi yrityksenne asiantuntijoille

Anna meidän löytää liiketoimintaanne tukevat IT-ratkaisut.